20 Nisan 2010 Salı

Okulumuzu nasıl güzelleştiririz-4.sınıf performans ödevi

Okullarda yapılan tamiratların öğrencilerin eğitimlerini olumlu yönde etkileyeceğini belirten Milli Eğitim Müdürü Hasan Alaköse, "Bir okulda sen boya kampanyası kapsamında ilk olarak İndere İlköğretim okulunu boyadık. Boyama işlerini gönüllülerimiz, öğretmenlerimiz ile gençlik ve kültür evi üyeleriyle birlikte yapıyoruz. Bu kampanyanın hayırlı olmasını diliyorum. Kampanyamızı vatandaşlarımızın desteklerini bekliyoruz" dedi.
Kampanya kapsamında hem eğitime katkı sağladıklarını hem de eğlendiklerini belirten Milli Eğitim Şube Müdürü ve kampanya çerçevesinde kurulan okul tamir timi başkanlığını üstlenen Ali Çalışır, "Biz tamamen gönüllü öğretmenler ve gençlerimizle okullarımızın fiziki yapısını güçlendirmek, boya ve badana işlerini yapmak için buradayız. Şu ana kadar proje kapsamında hayırsever vatandaşlar tarafından 11 ton boya bağışı yapıldı. Hedefimiz Adıyaman genelinde 3 bin adet ek dersliklerimizi boyamak. Bu projenin Türkiye'ye örnek olacağını ümit ediyorum. Herkesi boyamaya davet ediyoruz. Boyama işlerinin yanı sıra öğrencilerle aktiviteler düzenleyerek eğleniyoruz. Biz herkesi bu kampanyaya kazandırmak istiyoruz" diye konuştu.
İndere İlköğretim Okulunun boyanmasında ekibi ile birlikte emeği geçen Gençlik ve Kültür Evi Adıyaman sorumlusu Yeşim Çeliksüzer ise, "Bu kampanyanın bir parçası olmak bizim için çok önemliydi. Hem toplumsal sorumluluk bilincini geliştirmek, hem de eğitime destek vermek için burada olmaktan onur duyuyoruz. Yarının büyüklerinin burada olması çevre bilincini yaygınlaştıracaktır" şeklinde konuştu.
Bir Okulda Sen Boya kampanyasına gönüllü katıldıklarını kaydeden öğrenciler, kampanyanın hedeflerine ulaşması için gayret ettiklerini belirterek, "Bizim amacımız Türkiye'deki kırık dökük okulların tamiratlarını yaparak rahat bir eğitim sağlamaktır. Kardeşlerimizin kaliteli bir eğitim görmeleri için buradayız. Amacımız bu kampanyayı Türkiye geneline yaymaktır" diye konuştular.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder